jueves, 3 de julio de 2014

Albarca - Roca Corbatera - Ermita Sant Joan de Codolar



Albarca
és punt de partida de nombroses excursions. Podeu pujar a Montsant, per l'antic cami de ferradura i anar a l'ermita de la Mare de Déu o cap a la Serra Major. Planejar cap a les ermites d'Ulldemolins, d'una banda, o seguir antics camins de cartoixans, de l'altra, cap a Sant Joan del Codolar i la Morera de Montsant, o seguir el cami ral cap Cornudella o Ulldemolins.
Al poble no hi trobareu el refugi de muntanya, que ofereix servei de bar. D'aigua en tenim molt poca. En l'actualitat s'està treballant en la conducció d'aigua cap al poble. Mentrestant hi ha una única font pública a la plaça del Castell.

Albarca
es el punto de partida de numerosas excursiones. Puede subir a Montsant, por el antiguo camino de herradura e ir a la ermita de la Virgen o hacia la Sierra Mayor. Planear hacia las ermitas de Ulldemolins, por un lado, o seguir antiguos caminos de cartujos, por otro, hacia San Juan del Codolar y la Morera de Montsant, o seguir el camino real hacia Cornudella o Ulldemolins.
En el pueblo se encuentra el refugio de montaña, que ofrece servicio de bar. De agua tenemos muy poca. En la actualidad se está trabajando en la conducción de agua hacia el pueblo. Mientras hay una única fuente pública en la plaza del Castillo.